-
Dramatic history of India : 29 playlets
Marlborough, England : Adam Matthew Digital ; Bombay : K. & J. Cooper, 1917
Zentralinstitut für Kunstgeschichte in München , Kubikat
-
Indian life and Indian history, by an Indian author : embracing the traditions of the North American Indians regarding themselves, particularly of that most important of all the tribes, the Ojibways
Marlborough, England : Adam Matthew Digital ; Boston : Albert Colby & Co, 1858
Zentralinstitut für Kunstgeschichte in München , Kubikat
-
Irritierende Bilder - Wie verstehen wir, was wir sehen?
BASE - Bielefeld Academic Search Engine , ART-Dok (Virtual Library for Art, Heidelberg University)
-
Bildinterpretation. Der Übergang zwischen Wahrnehmung und Sprache
BASE - Bielefeld Academic Search Engine , ART-Dok (Virtual Library for Art, Heidelberg University)
-
Das Bild als System
BASE - Bielefeld Academic Search Engine , ART-Dok (Virtual Library for Art, Heidelberg University)
-
Irritierende Bilder. Wie verstehen wir, was wir sehen?
BASE - Bielefeld Academic Search Engine , ART-Dok (Virtual Library for Art, Heidelberg University)
-
"Kein Bild, kein Ton? Wir kommen schon." - Visuelle Kompetenz im Medienzeitalter
BASE - Bielefeld Academic Search Engine , ART-Dok (Virtual Library for Art, Heidelberg University)
-
Systemische Bildwissenschaft
BASE - Bielefeld Academic Search Engine , ART-Dok (Virtual Library for Art, Heidelberg University)
-
Christian researches in Asia : with notices of the translation of the scriptures into the Oriental languages
Marlborough, England : Adam Matthew Digital ; Cambridge : Printed by J. Smith, Printer to the University ; and sold by J. Deighton, 1811
Zentralinstitut für Kunstgeschichte in München , Kubikat
-
Irish history and Irish character - [ 2nd ed ]
Marlborough, England : Adam Matthew Digital ; Oxford : J.H. and Jas. Parker, 1862
Zentralinstitut für Kunstgeschichte in München , Kubikat
-
The Irish rebellion, or, An history of the beginnings and first progress of the general rebellion raised within the Kingdom of Ireland, upon the three and twentieth day of October, in the Year 1641 : together with the barbarous cruelties and bloody massacres which ensued thereupon
Marlborough, England : Adam Matthew Digital ; London : Printed by R. White for Samuel Gellibrand, 1646
Zentralinstitut für Kunstgeschichte in München , Kubikat
-
Phantasie als Schnittstelle zwischen Bild und Sprache
BASE - Bielefeld Academic Search Engine , ART-Dok (Virtual Library for Art, Heidelberg University)
-
Die Autopoiesis der Kunsterfahrung. Ansätze zu einer konstruktivistischen Ästhetik
BASE - Bielefeld Academic Search Engine , ART-Dok (Virtual Library for Art, Heidelberg University)
-
Ästhetische Bildung in Europa = Estetické vzdělání v Evropě
BASE - Bielefeld Academic Search Engine , ART-Dok (Virtual Library for Art, Heidelberg University)
-
Ästhetik der Situation
BASE - Bielefeld Academic Search Engine , ART-Dok (Virtual Library for Art, Heidelberg University)
-
Oberfläche, Materialität und Medium der Farbe
BASE - Bielefeld Academic Search Engine , ART-Dok (Virtual Library for Art, Heidelberg University)
-
Systemische Kunstwissenschaft - ein neues Paradigma?
BASE - Bielefeld Academic Search Engine , ART-Dok (Virtual Library for Art, Heidelberg University)
-
Über das Beschreiben, Interpretieren und Verstehen von internetbasierten Werken
BASE - Bielefeld Academic Search Engine , ART-Dok (Virtual Library for Art, Heidelberg University)
-
Selektivität und Blindheit. Zur Entstehung und Verarbeitung von Bedeutung bei Bildern
BASE - Bielefeld Academic Search Engine , ART-Dok (Virtual Library for Art, Heidelberg University)
-
Schnittstelle Imagination
BASE - Bielefeld Academic Search Engine , ART-Dok (Virtual Library for Art, Heidelberg University)